Παρασκευή 5 Ιουλίου 2013

Μου λές για δεν έρχεται η Αγάπη


Μου λές για δέν έρχεται η Αγάπη
κι όλο ρωτάς τι είναι η Ζωή,
όλο απομακρύνεσαι και απομακρύνεται και αυτή..

Μου λές για δεν έρχεται η Αγάπη
μα συνέχεια κρύβεσαι στα παραθύρια ξοπίσω,
κι όλο ρωτάς τι νάναι άραγε η Ζωή
τη δίδυμη φλόγα μου  πως θα τη συναντήσω.

Η θεωρία αυτή δεν μου ταιριάζει πάντα
ζω με τον τρόπο μου όπως μπορώ,
μα τώρα που το ξανασκέφτομαι
μου έδωσε την λύση το γραπτό.

Προφανώς έχω από τον εαυτό μου
απαιτήσεις υπερβολικές,
προφανώς επιάσθην στην παγίδα του αναζητητή
που απ' το τρία στο πέντε ψάχνει ν' ανεβεί.

Μάλλον σου απάντησα Ψυχή
μα δεν είναι δα και σίγουρο αυτό,
καθώς μόνος περνώ την ώρα μου
από την σκέψην μου χωλαίνει το μυαλό.

Μα για στάσου  πάλι...

Γιατί να μένω μοναχός....?



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου