Τετάρτη 26 Ιουνίου 2013

Ξαναγυρνάει ( Το γράμμα Μ )

Ξανγυρνάει κάθε τόσο και με γχώνει
φόβος με πιάνει και ριγώ,
κι ατό το σύμπτωμα παλιό που με σκοτώνει
σούρνει τα πόδια μου βαριά και δυνατώ...

Κάποιες φορές ρο μου θέτω ρητό
μακριά σου να στρέφω το σταυρό,
μα πως και νάχει κάποια λλη συφορά μου
θα σε δώ,
πάλι ξαναγυρνάει να με πάρει σηκωτό.

Τη μια σε κοιτάζω στον τοίχο σου μα 
τις σκέψεις μου ξηλώνω,
την λλη σε κοιτάζω και κολλάω
πεθαίνω, κλαίω, δεν ρεμώ
φοβάμαι και ξεσπάω.

Γράφω για μένα πό Καθάρσεως την νάγκη
γράφω τα δάκρυα να ξεκολλήσουν π' την καρδιά μου,
γράφω να δω πια καταπιεσμένη σύ ξυπνάς πλευρά μου
γράφω πό οκτο να σε δω, να σ' γαπώ.


Γράφω γιατι φοβάμαι τον αυτό μου
γι αὐτό δεν ξέρω και πως να φερθώ,
ἀγιάτρευτα στίγματα το γεμάτο παρελθόν μου
την ἐπανάληψη φοβάμαι νοσταλγώ...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου