Τρίτη 23 Απριλίου 2013

Θείον Κέντρον

Θείον Κέντρον

Όνομα δεν αλλάζω 'γω, 
Σωκράτη με κυρήξαν
απ΄ την Πηγή πάλι δεν θ' απομακρυνθώ
αρκετά ψύλλοι με βουίξαν
δεν είμαι 'γω για Δάσκαλους
ούτε για κριτικούς
δεν είμαι για ψυχολόγους
μήτε  Άσπηλους Θεούς
δεν είμαι Χριστιανός
δεν μου ταιριάζουν οι γραφές
του Βάκχου είμαι Υιός
αυτού πλερώνω τις πομπές.

Κι αν δάκρυα με θύμισαν
πως χάνω τον Εαυτό
να ξέρεις τον Θόλο μου υψώνω
συγνώμη... Σ' Αγαπώ...
Χίλιες ντροπές με βάρυναν
που έκανε τέτοια πράμα
το μάθημα το εμπέδωσα
πως Θείο έχω το Κράμα.

Κι αν μου κατοχυρώνεις
πως έχω προσκολληθεί
σου λέω πως τ' όνομά μου
το κέρδισα με Ψυχή.
Ηρωικές ζω κι έζησα στιγμές
στον Αιθέρα ραντισμένες
τον Εαυτόν μου ερώτησα
και Π-Ύλες δια-ρρηγμένες...

Αυτό δεν λες προσκόλληση
νόημα είναι του νου
σε ερμηνείες επιλανθάνουσες
βαριά στρώματα σάρωσες
κι άξια μπερδεμού.


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου