Κυριακή 25 Νοεμβρίου 2012

Έρωτος Απορία


Αντιλαμβάνομαι το ξάφνιασμα
των αποκαλύψεών μου
πως σε τρομάζει...
η σοβαρότητά ίσως σε προβληματίζει
καθώς σου μιλάω για Αλήθειες Συμπαντικές..
και έχω ξεχάσει να σου πω πως είσαι όμορφη...
πως στο πρόσωπό σου βλέπω  Ένα παιδάκι αθώο
που με το παραμικρό βάζει τα κλάματα...
για το δέρμα σου που από την παρατήρηση (ο τομέας μου...)
το είδα μεταξένιο...
-για ακόμα μια φορά δείχνει το πόσο ευαίσθητη είσαι-...
όλες οι κινήσεις σου...το χαμόγελό σου...
το πως κουνάς και τα χέρια σου σταυρώνεις...
το πως τραγουδάς και αυτή σου την ευχέρεια να με παγώνεις...

ΥΓ: Μα τι να πρωτοθυμηθώ καρδιά μου...
από τις λίγες ευκαιρίες που από μόνος μου
τις βρίσκω γιατί ξέρεις πως θα τις βρω...?http://www.youtube.com/watch?v=xhrWF7yjvv0&feature=related

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου