Τρίτη 19 Φεβρουαρίου 2013

Σωκράτης-Κέρβερος

Μου λες πως τις Ιδέες μου αναιρώ
και πως να χαμηλώσω την έπαρση
γιατι προσπίπτω σε αυτά που κοροιδεύω...
Μου λες πως κάνω τον διαβασμένο,ενώ δεν είμαι...

Η απάντηση μου
θα Είναι σα τον Λόγο μου
Φωτιά στο θυμιτικό σου,
και του εγώ σου Μύθου-κατάρρευση...

Σε προιδεάζω
σε παγίδες με ερωτήσες
και επιχειρήματα ακράδαντα,προερχόμενα
απο της Πηγής την αγνότητα.

Να ξέρεις
πως ο παρατηρητής καταγράφει
κάθε σου λέξη,κάθε σου σκοπό
κάθε σου σκέψη και Αίτιον-Αιτιατό...

Σε αφοπλίζω στη ματιά μου
στο βίωμά μου,
στον εγωισμό σε κλειδώνω
συνειδητά.

Όπου πάω λοιπόν,είναι βίωμα
ότι κάνω είναι Λόγου-αξίωμα,
γ'αυτό δεν μπλέκω βαθειά.

Πάντα είμαι μέσα μα έξω
δεν συμβιβάζομαι με μόδες,
δήθεν θεραπείες...
γιατι ποιος να με θεραπεύσει μπορεί...?
Ποιος μου γνωρίζει καλύτερα απο εμέ την Ψυχή...?
Μα κ'όταν σφάλλω με σθένος πληρώνω...

''Εδιζησάμην Εμωηυτόν''(τον Εαυτό μου ρώτησα''.Ηράκλειτος

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου